U ponudi imamo veliki izbor regulatora pritiska goriva visokog kvaliteta za sve vrste vozila. Za vas smo ispod izdvojili neke od njih koje trenutno možete kupiti po akcijskim cenama. Našu kompletnu ponudu regulatora pritiska goriva možete pogledati jednostavnim odabirom željenog vozila u meniju iznad!
Regulator pritiska goriva je uobičajena komponenta koja se u različitim oblicima nalazi na svim motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, ali pre nego što uopšte počnemo da odgovaramo na pitanje „koji su simptomi lošeg regulatora pritiska goriva“, moramo znati ulogu ove komponente u motoru.
Regulator pritiska goriva je odgovoran za regulaciju pritiska goriva u motoru promenom pritiska kad god je to potrebno. Iako prisutan u svim motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, regulator pritiska goriva varira od motora do motora, jer svaki zahteva različitu količinu goriva. Takođe, budući da igra integralnu ulogu u raspodeli goriva u motor, ako dođe do kvara, to može dovesti do problema sa performansama u vozilu.
Kako radi regulator pritiska goriva?
Regulator pritiska goriva ima vezu sa upravljačkom jedinicom motora (centralni računar koji nadgleda i optimizuje rad motora i drugih srodnih sistema). Regulator pritiska goriva odgovoran je za isporuku prave količine goriva u komoru za sagorevanje.
Proces započinje od rezervoara za gorivo. Kada uključite motor, pumpa za gorivo počinje da crpi gorivo iz rezervoara i gura ga kroz filter za gorivo. Filtrirano gorivo se kreće kroz cev za gorivo u pumpu mlaznice, odavde ubrizgavač goriva doprema gorivo u komoru za sagorevanje u tačnim intervalima. Regulator pritiska goriva osigurava da gorivo isporučeno iz pumpe za gorivo ne prelazi potrebnu količinu i pritisak. Dakle, u situaciji kada pritisak goriva premašuje preporučeni pritisak, regulator blokira protok i vraća višak nazad u rezervoar za gorivo. To bi se na primer moglo dogoditi kada motor radi na nižim obrtajima, što ne zahteva puno goriva.
Iako mnogi regulatori pritiska goriva menjaju pritisak goriva pomoću mehaničkih membrana na vakuumski pogon, moderni su elektronski i njihov način rada je sasvim drugačiji. U oba slučaja neophodno je pravilno održavanje regulatora pritiska goriva, jer je on direktno odgovoran za distribuciju goriva u motor. Loš regulator pritiska goriva uticaće na performanse motora vašeg vozila.
Simptomi kvara regulatora pritiska goriva?
Neispravan regulator pritiska goriva znači da motor ne može da generiše dovoljno snage jer je proces sagorevanja poremećen. Postoje karakteristični simptomi koji ukazuju na problem sa regulatorom pritiska goriva, ali imajte na umu da bi neki od ovih simptoma mogli da budu uzrokovani i nečim sasvim drugim.
1. Loše ubrzanje
Ovo je jedan od prvih uočljivih simptoma neispravnog regulatora pritiska goriva i primetićete ga tokom vožnje konstantnom brzinom.
Iako se simptom malo razlikuje u zavisnosti od modela vozila, iskustvo je slično. Vaše vozilo će usporiti, a zatim će ubrzati normalno, pa će se postupak ponoviti. Čak i kada motor pustite da radi u praznom hodu, neće raditi bez problema. To je obično indikacija problema sa regulatorom pritiska goriva, ali simptom može biti isti i ako imate loš sistem paljenja, oštećenja u vakuumskim vodovima ili problem sa zaptivkom razvodnika.
2. Crni izduvni gas
Postoji nekoliko razloga zbog kojih vaše vozilo može proizvesti sivi ili crni dim iz izduvnih gasova, ali ako su i svećice čađave i motor zakaže, imate sve simptome koji ukazuju na loš regulator pritiska goriva.
3. Miris benzina
Ako proveravate nivo motornog ulja i osećate miris benzina sa šipke za merenje ulja, onda je to znak da vam je regulator pritiska goriva pokvaren. Ponekad kada ova komponenta otkaže, poplavi komoru za sagorevanje sa više goriva nego što je potrebno, pa taj višak pronađe put do kartera.
4. Povećana potrošnja goriva
Rastući troškovi benzina znače da morate biti oprezni oko sitnica koje mogu biti odgovorne za to što motor vašeg vozila troši više goriva nego što je potrebno. Neispravan regulator preplavljuje sistem paljenja sa više goriva nego što je potrebno za pokretanje automobila, što dovodi mešavinu goriva i vazduha van ravnoteže i ceo sistem strada zbog toga. Ako benzinsku pumpu posećujete češće nego inače, razmislite o proveri regulatora pritiska goriva u servisu.
5. Problem sa paljenjem
Problem sa paljenjem može da bude vrlo frustrirajući. U slučaju lošeg regulatora pritiska goriva, motor će prilikom paljenja proizvesti zujeći zvuk, možda se trznuti za delić sekunde, a zatim će se ugasiti, jer pritisak nije dovoljan da pokrene motor.
6. Uključuje se lampica „Check Engine“
Većina modernih automobila sada je opremljena računarom za stalno praćenje rada svih senzora u automobil.
Kada se senzori u motoru ne ponašaju pravilno, sistem za nadzor uključuje lampicu „proveri motor“ da bi vas obavestio o problemu. Ukoliko vam se upali ova lampica, ne oklevajte da posetite servis.
Kako da poručite regulator pritiska goriva?
Putem naše online prodavnice omogućavamo vam jednostavan, brz i lak način, da pronađete, odaberete i naručite sve vitalne delove koji vam mogu biti potrebni bilo za redovan servis ili popravku vašeg vozila, među kojima je i regulator pritiska goriva.
Najširi izbor delova renomiranih svetskih proizvođača je garancija kvaliteta i razlog zadovoljstva naših klijenata.
Iskusan tim stručnih konsultanata će vam vrlo rado pomoći da napravite pravi izbor za svoje vozilo. Naše dugogodišnje iskustvo u prodaji auto delova pomoći će vam da rešite sve dileme.
Slobodno nas pozovite ukoliko imate bilo kakvih pitanja na: 011/43-000-45 svakog radnog dana od 8:30 do 16:30, i subotom od 9.00 do 14.00.